У Луганську відбулося відкриття Центру адміністративних послуг. За принципом «Єдиного вікна» в місті з 2003 року працював дозвільний центр, створений у виконавчому комітеті міської ради. Однак площа приміщення була недостатня, і це створювало незручності як заявникам, так і представникам дозвільних органів. У травні 2011 року з ініціативи луганського міського голови виконкомом разом із обласною радою та облдержадміністрацією було розпочато роботу зі створення Центру адміністративних послуг, і тепер вона завершена. Тут уже працюють представники 48 виконавчих органів, у тому числі структурних підрозділів облдержадміністрації, які надають населенню більш як 220 адміністративних послуг. Робота з відвідувачами організована з використанням електронної системи керування чергою. Тепер, наприклад, будь-який бізнесмен може одержати тут інформацію про вільні земельні ділянки, дізнатися перелік документів, необхідних для оформлення того або іншого договору тощо. Таким чином, процес, який раніше міг продовжуватися місяцями, нині триває кілька днів.
Як пообіцяв на відкритті нового об’єкта голова облдержадміністрації Володимир Пристюк, такі центри плановано відкрити й в інших великих містах області, зокрема, у Сєверодонецьку й Алчевську. Керівник області вважає, що для розвитку бізнесу такі структури просто необхідні, тому влада активно підтримуватиме цей напрям. Народний депутат України Олександр Єфремов зазначив, що створення такого центру дасть змогу «забрати одержувача від виконавця, знизить адміністративний вплив і чинники, які могли призвести до одержання хабарів». За його словами, за останні два роки держава переглянула й ліквідувала більш як дві тисячі дозвільних вимог, скоротивши їхню кількість майже вдесятеро.
Луганськ.
На знімку: народний депутат Олександр Єфремов спробував себе в ролі відвідувача центру. Міський голова Сергій Кравченко й голова облдержадміністрації Володимир Пристюк (стоять зліва направо).
Фото прес-служби Луганського міськвиконкому.