Економіка / «Золоті кінці» морських портів
Україна — морська держава, це факт, який не підлягає сумніву. Порти України сьогодні є одними зі світових майданчиків з обробки вантажів.
Україна — морська держава, це факт, який не підлягає сумніву. Порти України сьогодні є одними зі світових майданчиків з обробки вантажів.
Передусім — через девальвацію гривні.
Українці дедалі частіше скаржаться на комунальників, що ті не хочуть виконувати свої безпосередні обов’язки, а знай приписують співгромадянам неіснуючі борги.
Свіжий дайджест Держстату за минулу п’ятницю інформує і наводить короткі анотації статистичних експрес-випусків, що виходили протягом минулого тижня.
Україна скоротила експорт товарів на 5,6 відсотка. Така динаміка фіксується за підсумками періоду з січня по вересень поточного року, свідчить Державна служба статистики України.
«Підприємства з виробництва хліба та хлібобулочних виробів мають підстави для підвищення цін на 10—15 відсотків», — повідомила директор департаменту агропромислового розвитку Кіровоградської ОДА Марія Чорна.
З вересня підвищення отримали пенсіонери, старші за 65 років, які мають 30 (жінки) та 35 (чоловіки) років страхового стажу.
Минулого тижня уряд презентував громадськості Економічний аудит країни та економічну візію до 2030 року. У заході взяли участь перші особи держави, представники Кабінету Міністрів України.
Факт, що дивує та вражає морських фахівців своєю безглуздістю, — всі іноземні судна, що заходять у морські торговельні порти України, сьогодні не мають можливості поповнити свої корабельні запаси палива (за морською термінологією — забункеруватися).
У першому півріччі майже кожен десятий українець працездатного віку був безробітним.
Кабінет Міністрів України додатково профінансував безробітних українців під час пандемії коронавірусу.
В Україні відтепер під час встановлення тарифів на вивезення побутових відходів враховуватимуть операції із сортуванням сміття.
Із настанням холодів українцям доводиться готувати свої гаманці, щоб значну частину збережень спрямувати на оплату комунальних послуг.
Автопром: Галузь, яка могла стати потужним «локомотивом» нашої промисловості, вже кілька років лежить у руїнах.
На околиці Рівного збудують підприємство з виробництва дизайнерських меблів за кошти датського інвестора.
Галузь, яка могла стати потужним «локомотивом» нашої промисловості, вже кілька років лежить у руїнах.
В уряді наголошують, що попри традиційність харчової промисловості для України вона постійно розвивається, підприємці підвищують стандарти та залучають інвестиції.
Новий цех з переробки свіжих фруктів ввели в експлуатацію на підприємстві «Аграна Фрут Україна» у Вінниці.
Галузь, яка могла стати потужним «локомотивом» нашої промисловості, вже кілька років лежить у руїнах.
На вітчизняному ринку праці спостерігається критична ситуація через зростання безробіття, що продовжується, незважаючи на певну позитивну динаміку до покращення.