Тренінг–практикум «Волонтерський менеджмент» допоможе скоординувати волонтерські ініціативи Центрів життєстійкості, посилить їхню спроможність і зробить громади більш згуртованими.

Як ефективно організовувати волонтерську діяльність у громадах? Які сучасні інструменти менеджменту використовувати для цього? Що потрібно, аби побудувати міцні партнерські зв’язки для реалізації спільних проєктів? Ці та інші теми розбирали учасники першого тренінгу з Волонтерського менеджменту. 

За три дні навчання 23 фахівці Центрів життєстійкості здобули практичні інструменти для залучення волонтерів, підтримки їхньої мотивації та налагодження якісної співпраці з партнерами. 

«Розвиток волонтерства –  один із базових напрямків роботи Центрів життєстійкості. Завдяки таким навчанням ми формуємо єдину модель співпраці між громадами та волонтерами Центрів життєстійкості, які стають ключовими гравцями у створенні стійкого суспільства», – зазначила Міністерка соціальної політики України Оксана Жолнович.

Вона додала, що постійне навчання координаторів волонтерських активностей Центрів життєстійкості – один з пріоритетів Міністерства. Адже їхнім результатом буде посилення потенціалу громад та підвищення їхнього добробуту.

Навчання охоплює такі аспекти як: інструменти та канали залучення волонтерів, моделі та цикли взаємодії з ними, партнерство з локальними ініціативами та побудова довгострокової співпраці.

У межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?», ініційованої Першою леді Оленою Зеленською відкриті Центри життєстійкості у 199 громадах, де працюють понад 900 фахівців. Вони проходять навчання з підвищення кваліфікації за програмами «Самодопомога Плюс» (від ВООЗ), «Батьківство без стресу» (від ЮНІСЕФ і ВГО «Волонтер»).

Команда Міністерства розвиває співпрацю з партнерами задля запуску нових навчальних програм і тренінгів, які розпочнуться для надавачів послуги з формування життєстійкості з 2025 року.

За матеріалами Міністерства соціальної політики України.