«Навесні компанія випробовувала першу машину для розмінування, локалізовану в Україні. Саме тоді були озвучені плани вийти на самостійне виробництво робочого органу для машин розмінування DOK–ING. На кінець року це вдалося зробити. Завдяки цьому компанія змогла швидко повернути до роботи щонайменше кілька MV–4 та MV–10, які підірвалися в полях. Найбільш серйозно пошкоджену легку машину для розмінування MV–4 вдалося відремонтувати за 12 днів. Це в рази швидше, ніж якби довелося чекати фахівців та комплектуючі із Хорватії», – сказав заступник Міністра економіки України Ігор Безкаравайний.

Загалом компанія «A3tech–Україна», яка є партнером хорватської DOK–ING, у 2024 році зібрала вісім важких машин розмінування MV–10 та відремонтувала 10 машин після підривів та технічних несправностей. У результаті сапери отримали і більше техніки, готової до роботи, і швидше змогли знову працювати із відремонтованими машинами.

«Виготовлення в Україні деталей до машин розмінування дозволяє здешевити вартість такої техніки. Наприклад, молоток для робочого валу майже у два рази дешевший за хорватський аналог. А їх для однієї машини потрібно майже 50. Завдяки цьому ДСНС, яке провело тендери на закупівлю запчастин для машин розмінування фірми DOK–ING, заплатило на 30 % менше, ніж якби ці послуги замовляли безпосередньо у хорватської фірми–виробника. А це 5 мільйонів економії для державного бюджету», – заявив директор компанії «A3tech–Україна» Марат Мінц.

Загалом в Україні в приватних та урядових операторів є понад 50 машин для розмінування фірми DOK–ING. Найбільшу партію цієї осені отримала ДСНС – 20 машин MV–10 закупили та передали саперам партнери.

Восени своє представництво в Україні відкрила фірма DOK–ING. Компанія прагне допомогти пришвидшити процес розмінування завдяки обміну досвідом і технологіями.

За матеріалами Міністерства економіки України.