Вони освоюють трактори, екскаватори, зварювальні апарати та будівельну техніку, готуючись до реальних викликів на ринку праці.
Це стало можливим завдяки проєкту «100 майстерень», у межах якого відбулася модернізація навчальних закладів та створення умов для практичного навчання на техніці, що безпосередньо використовується в реальному житті. Три нові майстерні на Житомирщині стали осередками знань і вмінь, які відповідають сучасним вимогам ринку праці та європейським стандартам.
Три майстерні, що змінюють підхід до навчання
1. Коростишівський професійний аграрний ліцей отримав майстерню сільськогосподарських технологій. Тут студенти працюватимуть на комбайні New Holland, тракторі ХТЗ, сідловому тягачі SITRAK та іншій сучасній агротехніці. Вони вивчатимуть механіку, а також навчатимуться працювати так, як це роблять їхні колеги в країнах ЄС.
2. Поліський індустріальний професійний коледж відкрив майстерню сучасних транспортних технологій. Автогрейдер, екскаватор–навантажувач, автобус і мікроавтобус – це не просто нова техніка, а можливість освоїти реальні робочі процеси ще під час навчання. Головне – освіта вибудовується за принципами, які вже працюють у Європі.
3. Житомирське вище професійне технологічне училище отримало майстерню зварювального виробництва. Тут студенти тестуватимуть віртуальні тренажери, працюватимуть із сучасними апаратами «Фроніус», освоюватимуть монтажні столи та обладнання для плазмового різання. Це означає, що після випуску вони прийдуть на виробництво не як новачки, а як підготовлені фахівці, які впевнено працюватимуть із сучасною технікою.
Три нові майстерні на Житомирщині стали центрами знань і вмінь, що відповідають вимогам сучасного ринку праці та європейським стандартам. Це частина масштабної трансформації професійної освіти, мета якої – забезпечити молодь не лише теоретичними знаннями, а й практичними навичками, що відповідають актуальним вимогам галузей. Майстерні створено з урахуванням принципу інклюзивності, щоб забезпечити рівні можливості для кожного, хто прагне стати кваліфікованим фахівцем, незалежно від фізичних чи соціальних бар'єрів.
За матеріалами Міністерства освіти і науки України.
Фото: Житомирська ОВА