Водночас у роботі команди – більш ніж 100 послуг, які спрощують життя українців і змінюють взаємодію з державою.

«Дія вже стала попкультурою та створила новий досвід взаємодії з державою. Це підтверджує 21 млн користувачів, які користуються Дією в різних життєвих ситуаціях – від купівлі авто до відкриття бізнесу. За цей час ми запустили 30+ сервісів у застосунку, понад 125+ на порталі та зробили реінжиніринг багатьох процесів. Для українців цифрові документи в Дії стали важливішими за паперові, а державні послуги вже проєктуються за підходом digital first. Дякуємо кожному, хто користується Дією і всіма перевагами цифрової держави», – зазначає Михайло Федоров, Віцепрем’єрміністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій – Міністр цифрової трансформації.

За майже 5 років Дія пройшла шлях від застосунку з документами до справжнього державного superapp. Так, у застосунку доступні всі найзатребуваніші документи – від паспорта та диплома до водійського посвідчення й актового запису про шлюб.

Також у Дії українці можуть пройти повний цикл одруження онлайн, що недоступно в жодній країні світу; повідомити про пошкоджене майно після обстрілу за програмою єВідновлення; купити чи продати авто в кілька кліків; вступити до підрозділів, які займаються БпЛА тощо.

Разом з Дією українці відкривають рахунки в банках, підписують документи, забирають посилки на пошті чи купують квитки в театр. Окрім цього, бізнеси активно інтегрують Дію, чим покращують користувацький досвід. Так, сервіси Дії вже інтегрували понад 15 тисяч держустанов та компаній.

Зараз команда Мінцифри працює над новими революційними сервісами, які вже скоро будуть доступні в застосунку й на порталі Дія. Зокрема, відображення дозволу на зброю, еАкциз, Дія.Підпис для юридичних осіб, мультишеринг, послуги для бізнесу, повідомлення про проблеми зі зв’язком.

Детальніше про них читайте за посиланням.

За матеріалами Міністерства цифрової трансформації України.