Команда Мінцифри та Віцепрем’єр–міністр України з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій – Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров запустили бета–тест нових послуг у сервісі е–Підприємець, які дадуть змогу почати чи масштабувати свій бізнес. 

«Сьогодні Україна демонструє, як цифрові інновації можуть сприяти економічному зростанню та стійкості навіть у найскладніших умовах. Допомагаючи розробити інтегрований сервіс е–Підприємець через проєкти EU4DigitalUA та DT4UA, Європейський Союз сприяє полегшенню життя підприємців в Україні», – зазначив Ремі Дюфло, заступник голови Представництва ЄС в Україні.

Послуги можна отримати на порталі Дія за 20 хвилин.

«Ми робимо все можливе, щоб спростити життя підприємців – прибрати зайву бюрократію, надати стимули для розвитку та створити найкращі умови для масштабування. Саме за таким принципом і побудований комплексний сервіс е–Підприємець на порталі Дія. Відкрити чи масштабувати бізнес можна за однією заявою всього за кілька хвилин замість 1,5 місяця ходіння по держустановах», – зазначив Михайло Федоров.

На масштабному заході Країна е–Підприємців, який відбувся 5 листопада в Києві, презентували:

• Єдиний рахунок для податкових платежів: ФОПи можуть сплачувати податки, не боячись ввести неправильні реквізити та уникаючи переплат.

• Повідомлення про прийняття працівників: оформити трудовий договір та прийняти людину на роботу, не виходячи з дому чи офісу? Так! Необхідно лише заповнити заяву та засвідчити КЕПом.

• Реєстрація РРО та ПРРО: раніше підприємцю, щоб зареєструвати касовий апарат, необхідно було відвідати податкову. Тепер кілька тапів у Дії – і все готово! 

• Відкриття банківського рахунку: ФОПи можуть відкрити рахунки в банках–партнерах безпосередньо через Дію. 

• Подання форми 20–ОПП: ФОПи можуть подавати повідомлення про об’єкти оподаткування в електронній формі, без відвідування податкової інспекції.

«Цей сервіс розроблений з урахуванням потреб українських підприємців. Те, що робить українського е–Підприємеця по–справжньому унікальним, – це його масштабованість. Це інструмент, який може слугувати не лише підприємцям, але й кожному громадянину України», – зазначила Інґрід Тоонекурґ, членкиня правління Академії електронного управління.

У межах заходу відбулася дискусія, присвячена особливостям ведення бізнесу під час війни та державній підтримці підприємців. 

250+ підприємців зібралися для обміну досвідом, обговорення викликів і пошуку нових можливостей для бізнесу під час війни. Представники українського бізнесу також взяли участь у маркеті підприємців, де знайомили гостей зі своїми виробами.

Захід Країна е–Підприємців проведено Міністерством цифрової трансформації України спільно з Офісом розвитку підприємництва та експорту у співпраці з фінансованим Європейським Союзом проєктом DT4UA, що впроваджує Академія електронного управління. 

Комплексну послугу е–Підприємець розробили в межах проєктів EU4DigitalUA та DT4UA, що фінансується Європейським Союзом і впроваджується Академією електронного управління Естонії. Комунікаційну підтримку сервісу надає Міжнародний та іберо–американським фонд адміністративної і державної політики (FIIAPP). 

За матеріалами Міністерства цифрової трансформації України