Незвичний інформаційний прес-тур зініціювало днями Управління культури і туризму Кіровоградської облдержадміністрації для журналістів та керівників туристичних фірм. Його мета — популяризація переваг місцевого сільського зеленого туризму. Свої туристичні об’єкти презентували обласний центр, райцентри Знам’янка, Олександрія, Онуфріївка та села Успенка і Протопопівка. Учасники прес-туру залишилися задоволеними побаченим і почутим, тепер слово — за потенційними туристами.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1День пожежної охорони в Україні 254
-
2Верховна Рада України продовжила строк дії воєнного стану в Україні 137
-
320 квітня — Воскресіння Христове (Великдень) 109
-
4Національне свято Королівства Данія 100
-
5Руслан Стефанчук: Молодіжна рада — простір для формування законодавчих ініціатив, що відображають потреби та амбіції молоді 83