Для спорудження метро досвід роботи не обов’язковий?
Як повідомили в комунальному підприємстві «Київський метрополітен», договір з переможцем буде підписано найближчими днями. Участь у тендері брало також ВАТ «Київметробуд» з ціновою пропозицією 2,231 млрд. грн. (із ПДВ), тоді як цінова пропозиція «Київміськбуду» становила 2,541 млрд. грн. (із ПДВ).
Водночас на засіданні тендерного комітету в грудні 2009 року заступник гендиректора «Київметробуду» Леонід Михалюк заявив, що «Київміськбуд» не має досвіду будівництва метрополітену й не може брати участь у тендері. Пізніше начальник КП «Київський метрополітен» Петро Мірошников повідомив, що не бачить у проведенні тендера порушень, оскільки перша черга лінії метро пройде існуючою лінією швидкісного трамвая, і не буде йти під землю, а такі роботи не потребують досвіду.
Будівництво першої черги метро на лівому березі передбачає прокладення колій підземки від станції «Милославська» до станції «Лівобережна» діючої Святошинсько-Броварської лінії, а також будівництво електродепо «Троєщина». Введення її в експлуатацію передбачено 2019 року.