
Яких машин тут тільки не було! Урядові «Чайки», престижні «Волги», «Москвичі» і «Запорожці» всіх марок і навіть кабріолет. Цікаво було всім. Люди старшого віку згадували свої роки, а молодь із захопленням, та й з якоюсь іронією розглядала давню автотехніку й порівнювала її із сучасною. Але з однаковим задоволенням старий і малий слухали байки власників машин про свого «залізного коня», а також інформацію про виставлені тут експонати.
Цікавою розповіддю, приміром, заінтересував голова правління Краснодонского заводу «Автоагрегат» Леонід Руденко. Він привіз на виставку два свої мотоцикли. Один з них — 1937 року випуску зроблений в Німеччині, і під час війни по території Радянського Союзу на ньому їздили рядові й молодший офіцерський склад фашистської Німеччини. Другий — це мотоцикл із трьома колесами й однією ручкою, на якій розташовані відразу три керування — зчеплення, газ, гальмо. Цю мотоколяску було створено спеціально для інвалідів, які на війні втратили руки. Після війни ці трицикли випускалися щорічно кількістю 7700 штук і безплатно віддавалися учасникам бойових дій.
Владимир Ландік нагадав, що радянські машини «Волга» і «Чайка» свого часу брали участь в автопробігу «Париж-Дакар» і одержували призи. Сьогодні ці автомобілі входять до світового каталогу, тому колекціонери їх цінують, шукають і скуповують по всій території земної кулі. На подяку за те, що відгукнулися та підтримали захід, організатори виставки нагородили кожного її учасника пам’ятним дипломом і символічним радянським подарунком — сіткою із пляшкою горілки та буханкою хліба.