В агрегати автомобіля заливаються різні робочі рідини — тосол, мастила (моторне, трансмісійне), і витікати назовні вони можуть з різних причин.

 

Дуже часто джерелом калюжі під машиною є кондиціонер (система клімат-контролю). Річ у тім, що під радіатором випарником установлена спеціальна ванночка. Волога, що є у повітрі, при проходженні через цей радіатор конденсується, вода стікає у ванночку, а потім по спеціальній водовідвідній трубці — під автомобіль. Саме через це під час стоянки, коли кондиціонер не працює, а паморозь на радіаторі відтає, під автомобілем утворюється калюжа. Це нормально й не вимагає ніякого втручання.

Тепер повернемося до робочих рідин. Тосол зазвичай «іде» через негерметичність патрубків, при пошкодженні радіатора або тріщинах у блок-картері. Якщо проблема в патрубках, можна спробувати підтягти хомути або накласти «шину» із джгута на відповідну ділянку. При несуттєвих пошкодженнях радіатора або блок-картера двигуна іноді допомагають спеціальні присадки, які додаються в охолодну рідину. Закрити тріщину в блоці або отвір у радіаторі можна препаратами із серії «Холодне зварювання» або епоксидною смолою. Якщо це не допоможе, доведеться робити серйозніший ремонт і замінювати деталі.

У свою чергу, причиною течі мастила може бути втрата герметичності сальників колінвала, первинного, вторинного вала коробки передач, ведучого вала або півосей редуктора заднього моста. Експрес-ремонт у даній ситуації простий — потрібно додати в мастило спеціальну присадку (хоча це допомагає не завжди). Надійніший спосіб, але який при цьому потребує більших витрат часу й коштів, — замінити сальник.

Часте мастило «іде» і через прокладки піддона двигуна. У такому випадку насамперед треба підтягти кріпильні болти (гайки). Якщо це не допомогло, доведеться або замінити прокладку, або встановити стару, на обидва боки якої попередньо потрібно нанести герметик.

Іноді мокру пляму під машиною може утворити паливо, що витікає з розгерметизированої системи живлення. Витоки палива часом є наслідком тріщин паливних шлангів і трубок, ослаблення хомутів, пошкоджень паливного бака. Для експрес-ремонту в цьому випадку також можна використовувати препарати із серії «Холодне зварювання».

Витікати рідина може й з гальмової системи або з омивача скла. До слова, якщо тече гальмова рідина, це відразу ж відіб’ється на ефективності роботи гальмової системи. Рідина для мийки скла зазвичай витікає при негерметичності пластмасового бачка склоомивача. Відремонтувати його можна навіть за допомогою паяльника.

Щоб з’ясувати, що саме витікає, потрібно ретельно оглянути моторний відсік. А відрізнити пляму води від жирного масляного або з специфічним запахом тосольного чи бензинового, напевно, зможе кожний.

За інформацією kardanoff.ru.

Фото Андрія НЕСТЕРЕНКА.