Хто і як встановлює режим роботи поштового відділення? Чи зобов’язані листоноші доставляти адресатам усі листи? Чи правомірно замість рекомендованого листа вручити повідомлення про нього? Як визначатиметься дата вручення листа у цьому випадку?

Тамара ПРИХОДЧЕНКО.

Іллічівськ

Одеської області.

Відповідає директор департаменту технології послуг Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» Ірина ЧУМАК:

— Режими роботи об’єктів поштового зв’язку УДППЗ «Укрпошта» встановлюються за погодженням з місцевими органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування. Вивіски із зазначенням найменування об’єкта поштового зв’язку і режиму роботи повинні розміщуватися біля входу. У разі коли об’єкт поштового зв’язку працює за змінним графіком (з обідньою перервою або вихідним днем), крім режиму роботи повинна розміщуватися інформація про місцезнаходження найближчого об’єкта поштового зв’язку, що надає послуги поштового зв’язку за іншим режимом роботи.

На домашню адресу одержувачам доставляються прості та рекомендовані поштові відправлення (у тому числі відправлення електронною поштою, упаковані як письмова кореспонденція), секограми, повідомлення про вручення поштових відправлень (поштових переказів); поштові перекази, листи та бандеролі з оголошеною цінністю — з позначкою «Доставка оплачена»; внутрішні поштові відправлення з позначкою «Експрес»; повідомлення про надходження реєстрованих поштових відправлень (поштових переказів).

У разі відсутності адресата (одержувача) або повнолітніх членів його сім’ї в абонентську поштову скриньку адресата вкладаються повідомлення про надходження зазначених реєстрованих поштових відправлень (поштових переказів).

Датою вручення рекомендованого поштового відправлення вважається дата одержання адресатом (одержувачем) поштового відправлення.