Її ініціювало Луганське енергетичне об’єднання, бажаючи розібратися, в якому стані електроприлади. Впродовж кількох місяців мешканці області могли звернутися в об’єднання і заявити про порушення в приладах обліку або про відсутність таких. Усі неполадки енергопідприємство усувало за власний кошт. По допомогу звернулося понад десять тисяч абонентів, але найбільшу активність виявили мешканці Свердловська — майже півтори тисячі осіб. За інформацією прес-служби Луганського енергетичного об’єднання, фахівці підприємства відремонтували і відновили понад три тисячі абонентських точок. На превеликий жаль багатьох, під енергоамністію потрапляють не всі...
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Тернопільщина продовжує зариблення річки Серет у межах програми розвитку рибного господарства 2122
-
2Щодо формування комплексної державної підтримки та підвищення соціальних гарантій для сімей з особами з інвалідністю 163
-
3КМУ розпочинає експериментальний проєкт з автоматичного взяття громадян на військовий облік 79
-
4День Сухопутних військ України 68
-
5День працівника державної виконавчої служби 49

