Споживачі природного газу Рівненської області відтепер мають можливість контролювати он-лайн стан свого особового рахунку. Це стало можливим завдяки запуску особистого кабінету на сайті 104.ua.
За кілька днів роботи нового онлайн-сервісу вже 650 споживачів природного газу зареєстрували особисті кабінети. Тепер у них з’явилася можливість прямого зв’язку з постачальником, йому можна поставити запитання, залишити відгук, записатися на прийом до керівництва. Усі звернення клієнтів переадресовуються до контакт-центру, який надасть вичерпну інформацію, про це повідомила фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою ПАТ «Рівнегаз» Вікторія ЛЕВЧУК.
78

Популярне за тиждень
-
120 квітня — Воскресіння Христове (Великдень) 120
-
2Руслан Стефанчук: Молодіжна рада — простір для формування законодавчих ініціатив, що відображають потреби та амбіції молоді 112
-
3Всесвітній день Матері-Землі 102
-
4Розмінування в березні: фермерам повернули понад 430 га сільськогосподарських земель у використання 72
-
5Всесвітній день книги і авторського права 72