Проіснувавши ледь півроку, комунальне видання вже опинилося на межі банкрутства
Комунальна преса для органів самоврядування на Херсонщині, наче валіза без ручки: викинути ніби шкода, а нести важко. Грошей на утримання ЗМІ в скарбничках громад немає, але із співзасновників газет місцеві ради не виходять, ба — навіть бездумно створюють нові видання без будь-якої нагальної потреби. От і Херсонська обласна рада торік заснувала своє видання «Наддніпрянська правда плюс», надавши редакції статус комунального підприємства. І тепер обходиться з ним, як зла мачуха з голодним сиротою.

— Говорити про майбутнє тижневика просто ні з ким: голова облради регіонал Віктор Пелих подав у відставку, депутатам та новому керівництву облдержадміністрації тема не цікава взагалі. Таке враження, що про нас просто забули і щосили намагаються не згадувати. А ми ледь животіємо: весь редакційний колектив із семи осіб тісниться в одній невеличкій кімнатчині у колишній будівлі облвиконкому — про дотримання будь-яких санітарних норм навіть не йдеться. Ще торік обіцяли виділити з бюджету на оргтехніку сорок тисяч гривень. Але Держказначейство платіж тоді заблокувало, і старі принтери та комп’ютери для набору текстів, верстки й макетування газетних номерів я випросив «під чесне слово» у трьох своїх друзів-підприємців. У таких умовах можна проіснувати ще місяць-два, а далі — гаплик. То, може, облрада не мучила б людей, а чесно зізналася, що в існуванні свого друкованого органа не зацікавлена і має намір його закрити. Нам було б легше: принаймні, розпрощалися б з останніми надіями, визначилися б на перспективу і розійшлися шукати нову роботу, — каже редактор газети Олег Грушко.
Хоч як парадоксально, газетам райрад та райдержадміністрацій у сільських районах Херсонщини виживати навіть легше. На віддалений район, як правило, є тільки одна газета, і всю комерційну рекламу несуть саме до її редакції — інших варіантів просто немає. Тоді як в обласному центрі — з десяток видань, орієнтованих на читацьку аудиторію регіону, де більше професійних журналістів та більший тираж. Видання обласної ради з ними за рекламу гідно конкурувати не може, сподіваючись на фінансову підтримку засновника. Проте засновник про свою валізу вже й знати не хоче. Але тоді навіщо було починати справу, щоб потім кидати її на самісінькому початку шляху?