Повністю змінити логістику, зменшити на 25 відсотків витрати пального і підвищити рівень якості обслуговування споживачів ПАТ «Рівнегаз» дало змогу те, що підприємство обладнало всі автомобілі системою GPS-навігації. Тепер працівникам аварійної служби газу потрібно удвічі менше часу, щоб прибути на виклик, а швидкість і маршрут кожного транспортного засобу по всій області контролює в режимі онлайн лише один фахівець. «Паралельно зі встановленням сучасної навігації торік наше підприємство оновило свій автопарк, придбавши 32 автомобілі, що стало нам у 8,7 мільйона гривень», — каже голова правління ПАТ «Рівнегаз» Петро Дубас.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
120 квітня — Воскресіння Христове (Великдень) 122
-
2Руслан Стефанчук: Молодіжна рада — простір для формування законодавчих ініціатив, що відображають потреби та амбіції молоді 118
-
3Всесвітній день Матері-Землі 111
-
4Всесвітній день книги і авторського права 78
-
5Розмінування в березні: фермерам повернули понад 430 га сільськогосподарських земель у використання 72