«Мета МОН — зменшити кількість шкіл і так зекономити кошти. Але кому потрібна така економія, якщо за нею стоїть позбавлення дітей доступу до освіти, втрата цілих фахових педагогічних колективів, а як результат — під загрозою майбутнє багатьох сіл, особливо на прифронтових територіях», — наголошує у дописі на своїй фейсбук-сторінці народний депутат Павло Сушко.
Народний депутат також підкреслює, що школи — це не лише навчальні заклади, а й соціальні осередки, які тримають громади разом, особливо в умовах війни: «З власного досвіду постійної роботи в громадах Харківщини бачу, що школа — це центр життя.
Діти, хоч і вчаться дистанційно, тримаються разом. Батьки учнів підтримують постійний зв’язок. Всюди по громадах уже сформовані сталі колективи. А МОН хоче це все зруйнувати».
«Люди і так живуть у постійному стресі. Багато хто втратив рідних чи житло, компенсації більшість досі не отримали. Виплати ВПО більшість також уже не отримує. А тепер їх позбавляють ще й роботи, а школу громади закривають», — зауважив політик.
Окрему стурбованість викликає ситуація у деокупованих громадах, де вчителі, які залишилися вірними Україні, можуть втратити роботу через скорочення.
«При цьому вчителям у деокупованих громадах, які не зрадили Україну, не пішли на співпрацю з окупантами, МОН нині «віддячує» тим, що позбавляє їх роботи.
Так не має бути у правовій державі», — вважає народний депутат.
Павло Сушко заявляє про необхідність перегляду наказу МОН № 1112 через загрозу порушення Конституції, законів, а головне — прав громадян.
«Продовжую працювати над недопущенням цього», — додав народний обранець.
Пресслужба Апарату Верховної Ради України.