Це розширює можливості інформування та робить отримання важливих медичних повідомлень зручнішим.
Тож, якщо у вас встановлений Viber, прив’язаний до номера, який лікар вказав у ЕСОЗ, сповіщення надходитимуть саме туди. Якщо Viber не встановлений – ви, як і раніше, отримаєте СМС–повідомлення.
Наступним етапом доставки повідомлень стане доставка сповіщень від ЕСОЗ через Дію.
Як працюють сповіщення від ЕСОЗ?
Якщо пацієнт був зареєстрований в ЕСОЗ за своїм номером телефону, то повідомлення від ЕСОЗ – це його основний канал підтвердження дій та інформування.
Так ЕСОЗ надсилає повідомлення щоразу, коли ви:
– Реєструєтесь у системі або подаєте декларацію лікарю
– Отримуєте е–рецепт, е–направлення чи медичний висновок
– Підтверджуєте дозвіл на доступ до ваших медичних даних, створення плану лікування та ін.
Тож уже наступного разу, наприклад, коли ваш лікар випише вам е–рецепт, ви знайдете номер рецепта та код його погашення у Viber або в СМС.
Якщо пацієнт не має телефона?
Як і раніше пацієнти, які не мають телефона та зареєстровані в ЕСОЗ за скан–копіями документів, отримують відповідну інформаційну довідку. Така інформаційна довідка містить всю інформацію, необхідну, наприклад, для погашення е–рецепта чи отримання медичних послуг за е–направленням.
Для недієздатних пацієнтів (зокрема і дітей) – повідомлення як і завжди надійде одному з батьків або законному представнику через доступний канал інформування.
Переконайтесь, що ваш номер телефону в ЕСОЗ актуальний – перевірте його під час наступного візиту до лікаря.
За матеріалами Міністерства охорони здоров'я України.