Йдеться про автобуси, що використовуються у різних типах пасажирського сполучення.

Відповідні зміни до постанов № 137 та № 512 було схвалено під час засідання уряду 4 березня. Оновлення спрямовані на оптимізацію процедур для підвищення прозорості процесу технічного контролю, зменшення часу на перевірку одночасно з належним контролем транспорту.

«Зміни процедури техогляду автобусів, окрім підвищення прозорості процесу та мінімізації корупційних ризиків, також наближає національне законодавство до стандартів Євросоюзу. Ми йдемо шляхом автоматизації процесів: визначення класу комфортності автобусів завдяки процедурі техогляду дозволить допускати до перевезень саме той транспорт, який відповідає конкретним вимогам, визначеним організатором перевезень», – наголосив заступник міністра розвитку громад та територій Сергій Деркач.

Серед основних нововведень у процесі техогляду:

•    процес перевірки конструкції та технічного стану автобусу повинен бути зафіксований на відео;

•    зменшено кількість фотографій, які необхідно передати до реєстру перевірок технічного стану;

•    відповідно оптимізовано час на проведення перевірок;

•    запроваджено обов’язковий нагляд за станом та адаптацією тахографів встановлених на транспортних засобах.

Запровадження системи визначення комфортності автобусів на основі проведення технічного контролю дозволить організаторам перевезень – Мінрозвитку та обласним адміністраціям – мати актуальну інформацію не тільки про технічний стан автобусів, а й про стан комфортності. У свою чергу це сприятиме тому, що у конкурсах на маршрути будуть брати участь автобуси відповідного класу комфортності.

Чинності нові правила набудуть через два місяці після публікації змін до постанов.

За матеріалами Міністерства розвитку громад та територій.

Фото з відкритих джерел.