Сайт і застосунок вдалося відновити за 89 годин нонстоп роботи після безпрецедентної атаки на ключові операційні системи залізниці.
На першому етапі працюватиме тільки базовий функціонал: продаж та повернення квитків на всі напрямки глибиною 20 діб.
Оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі, тож просимо пасажирів користуватись застосунком виключно у випадках потреби в терміновій подорожі.
Звертаємо увагу, що архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки залишаються дійсними, знайти їх PDF–дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку «спам», квитки могли надійти туди.
Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків із застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків – показати на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку.
Повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку.
Залізничники, фахівці кібердепартаменту СБУ, CERT–UA при Держспецзв’язку та інші партнери працюють над відновленням усіх інших сервісів, насамперед клієнтських. Витоку жодної сенситивної інформації не допущено.
Вокзали та каси продовжують працювати у посиленому режимі по всій країні для підстраховки, а поїзди – як і всі дні до цього – курсують за розкладом.
За матеріалами Міністерства розвитку громад та територій України.